Forum ^.- Gamma ProLike Ots -.^ Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 [MapEditor][8.0] RME 1.0.1b! Pełna wersja Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Ksuri



Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 13:41, 24 Gru 2007 Powrót do góry

@edit
Narazie tylko pod 8.00

wersja 1.0.1b


Download:
v1.0.1b
[link widoczny dla zalogowanych]

Potrzebne biblioteki
[link widoczny dla zalogowanych]

Change Log
1.0.1b

* Stackables are now placed with default count 1, not 255
* You can no longer give runes more than 250 charges
* Less warnings when loading 8.1 files
* Editor does not crash when extension directory is unavailable
* Source updated to work with x64 (Thanks mips_act)

1.0.1a

* Materials Extensions are now available!
* New file structure
* You can inverse mouse movement in the settings menu
* You can now change brushsize using ALT+mousewheel or '[' and ']'
* Alternate keyboard shortcuts for some stuff
* A floor menu
* Editor will now create screenshot directory if it doesn't exist
* Improvments to load bar
* You can now rotate items using the right-click menu.
* Editor will now properly warn for non-8.0 .dat/.spr
* Brushes that are not in the palette will no longer display as choices when right clicking
* README & COPYING are now .txt files so they're easier to read
* Jump to item will now scroll to the selected item (Credits to SimOne Smile
* Cleaned up materials loading code
* Turning on/off autobordering is now only A, not CTRL+A
* Better about dialog
* The OK button in the "Jump to item" dialog now actually works
* Screenshot directory is now created if it doesn't exist
* The editor will no longer save incorrect -spawn & -house files for newly-created maps
* Better display of warnings from the materials file
* Jump to item now doesn't just end up in the creature palette
* Brushes that are not displayed in the palette are no longer available as options when right-clicking
* The editor will no longer ask about saving automaticly created maps










--------------------------------------------

Przedstawiam oficjalną wersje map edytora autorstwa Remere, po wersji beta, każdy pewnie wie jakie ma możliwości.

Download
[link widoczny dla zalogowanych]

lub

[link widoczny dla zalogowanych]

Potrzebne biblioteki
[link widoczny dla zalogowanych]

Instrukcja:
Sciagacie rme wkladacie do tego folderu tibia.dat i tibia.spr( z tibi 8.0)
i potrzebane pliki .dll (biblioteki)
potem uruchamiacie i all działa xD

Image

Image


aha tu macie oficjalny temat
[link widoczny dla zalogowanych]

i jeszcze raz link do rme tylko inny Razz (odrazu się ściąga)

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ksuri dnia Pią 16:02, 28 Gru 2007, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Ksuri



Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 16:06, 28 Gru 2007 Powrót do góry

Update do wersji 1.0.1b, download w pierwszym poście.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)